Klachten

 

Niet tevreden, laat het ons weten!

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons onderwijs en de begeleiding die uw kind krijgt. Met het complete team zetten wij ons daar dagelijks voor in.

Bent u toch niet tevreden? Laat dat vooral aan ons weten, want wij leren ook van uw ervaringen! Uw eerste aanspreekpunt is altijd de leerkracht van uw kind. Als u de situatie liever met de directie bespreekt, kan dat ook. Er zijn ook twee interne vertrouwenspersonen die u kunt benaderen. Dit zijn Joyce Vermeulen (j.vermeulen@hetanker-wijk.nl) en Karin eikelenboom (k.eikelenboom@hetanker-wijk.nl)

Vindt u dat de zaak niet goed wordt opgelost? Dan kunt u een officiële klacht indienen. Een klacht kan bijvoorbeeld gaan over (seksuele) intimidatie, (digitaal) pesten, mishandeling, onheuse bejegening, inbreuk op privacy of de didactische/pedagogische/organisatorische aanpak.

Basisschool Het Anker en Speciale Basisschool Het Anker hebben elk een eigen klachtenregeling, waarin staat hoe u een klacht kunt indienen en hoe klachten worden afgehandeld.

Voor basisschool Het Anker geldt:

Klachtenregeling Stichting Openbaar Onderwijs Wijk bij Duurstede

Voor SBO Het Anker geldt: